Essence I Love Extreme Mascara

05:22

Yeniden merhaba güzellikler  ^.^
Bugün anlatacağım ürün başlıktanda anlaşılacağı gibi Essence markasına ait I love extreme adlı rimel.

2 aya yakındır benimleydi fakat ilk aldığım gün heyecanla paketini açınca vıcık vıcık bir maskarayla karşılaşınca herhalde kullanmam diye bir kenara atmıştır. Herkesin ayıla bayıla kullandığı ürün bende niye böyle etki bıraktı diye tekrar denedim yine kirpiklerimi birbirine yapıştırcak kadar vıcık vıcıktı yine sıpıttım bir kenara :)
Üzerinden 2 hafta geçti başka bir rimelimi ararken elime bu geçti son bir kere daha şans veriyim dedim ve gözlerime daha doğrusu kirpiklerime inanamadım :) Kaşlarıma kadar çıktılar ben şok!!
1 aydır falan kullanıyorum şimdi ne birbirine yapışma nede tüpünden vıcık vıcık maskara taşması yok. Herhalde ilk alınca o kadar dolu oluyor. Kısa bir süre ağzını sıklıkla açıp bakınca biraz kurudu :)
Şimdilik daha iyisini bulana kadar favori rimelim I Love Extreme :) Hem uygun fiyatlı hemde hacim, uzunluk veren bir ürün. Bence herkesin elinde bulunması gereken bir maskara. 
Evet canlarım bugünkü yazım biraz kısa oldu ama şahane bir rimel fazla söze gerek yok :)
Yeni bir yazıda görüşmek üzere :* :*

You Might Also Like

9 yorum

  1. Bende 2 tüp kullandım o ıslak oluşunu hiç sevmiyorum en sonunda attım artık çöpe yapış yapış oluyor bir süre sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk açtığımda nerdeyse tüpünden fırladılar ya :( Bitince değiştirmeyi düşünüyorum bende big lashesı da çok övüyorlar onu deneyeceğim galiba :)

      Sil
  2. Bu maskarayı almaya bir türlü karar veremedim, uygun fiyatlı ürünler içinde en iyilerden biriymiş,golden rose maxim kadar iyimi acaba :) Bende beklerim blguma, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz rimeli hiç denemedim ama ı love extreme'i cidden beğendim :)

      Sil
  3. blogunuz hayırlı olsun. Sizi takibe aldım. Eğer siz de hala beni izlemiyorsanız beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ve hemen blogunuzu takibe alıyorum :)

      Sil
  4. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende hemen blogunuza gidiyorum ^.^

      Sil
  5. Teşekkür ederim hemen blogunuzu takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil