Neutrogena Visibly Clear Yagsız Yüz Temizleme Jeli Incelemem

03:18

Herkese yeniden merhabalar :)
Bitmeyen vize haftasından yine bir gün bloga ne yazayım diye düşünürken birde baktım ki severek kullandığım yüz temizleme jelimi hiçbir sosyal medya hesabımda paylaşmamışım eee dururmuyum inceleme yazısı yazayım dedim ve burdayım  ^_^

Üzerinde yazılanlara ve benim yorumlarım gelirsek;
Ciltteki, gözenekleri tıkayan, sivilce ve siyah noktalara neden olan kir ve yağı derinlemesine temizlemek amacı ile formüle edilmiştir. Bunun yanında, formülündeki sivilce karşıtı madde sayesinde ciltteki ölü hücrelerin atılmasına ve kızarıklıkların oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Düzenli kullanıldığı takdirde, cilt daha taze, temiz ve sağlıklı bir görünüm kazanır. Günlük kullanım için uygundur.
  • Sabun içermez
  • Alkolsüz
Kullanımı ise: Ürünü avuç içinize dökün. Göz çevresi hariç ıslak yüzünüze masaj yaparak uygulayın, su ile durulayın.

Benim yorumlarıma gelirsek; Başta kokusunu sevmesem de kullandıkça hoşuma gitmeye başladı krem gibi bir kokuya sahip. 
Yağlı bir cilde sahip olduğum için bu tür ürünlerden beklentim yüzde bıraktığı çok olmayacak derecede bir gerginlik ve kuruluktur. Bu ürün tam da istediğim gibi ne çok fazla ne de çok az, tam orta kuruluğa sahip.
Pompalı kapak olduğu kullanımı da rahat.
Sivilce ve kızarıklığı düzenli kullanımda azalttığını iddia ediyor şu sıralar düzenli kullanmaya başladım ama henüz bir etkisini görmedim.
Yağlı ciltlerin çok seveceğine eminim ^_^
Aranızda kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim :*
Bir daha ki yazıda görüşmek üzere, güzel kalın..


You Might Also Like

3 yorum

  1. Aynı temizleme jelinden bende kullanmıştım ama nedense Neutrogena ürünleri benim cildime hiç iyi gelmiyor. Kurutma yapıyor :( Benim blogumada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Siyah noktalar için olanını kullanmıştım ben bunu ama tam bir felaketti hiç sevmedim.
    Banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. zaman zaman cildimi çok yağlı hissettiğimde uyguluyorum o yağlı hissi alıyor.Ama sivilcelere çokta iyi geldiğini düşünmüyorum yani öyle bir etki gözlemlemedim

    YanıtlaSil